English

Algemene voorwaarden

Schiphol (E-)Business Taxi Algemene voorwaarden


Klik hier om de printversie te downloaden.

1. Vluchtgegevens
Vergelijk uw vluchtgegevens met de gegevens die vermeld staan op
uw Schiphol Business Taxi bevestiging. Indien deze gegevens niet met
elkaar overeenstemmen, neem dan uiterlijk 4 uur vóór incheck- of
aankomsttijdstip contact op met 0900-8876


2. Inzet Schiphol E-Business Taxi
Schiphol E-Business Taxi behoudt zich het recht om afhankelijk van
afstand, hoeveelheid bagage en beschikbaarheid gebruik te maken
van een reguliere Schiphol Business Taxi.


3. Ophaaltijd heenreis
Het tijdstip waarop u van huis wordt opgehaald, wordt u de avond
voor vertrek voor 20.00 uur medegedeeld. Ingeval u niet bereikbaar
bent, kunt u na 20.00 uur zelf bellen naar 0900-8876.


4. Bagage
Het vervoeren van één stuk bagage en één stuk handbagage per
betalende passagier is inbegrepen. Het meenemen van extra bagage
is mogelijk, mits dit vooraf is aangemeld. Hiervoor wordt een extra
zitplaats in rekening gebracht per twee stuks extra bagage.
Het meenemen van een inklapbare buggy of inklapbare rolstoel is
gratis. Let wel, deze dient wel vooraf aangemeld te worden.
Het vervoeren van bagage is beperkt bij Schiphol E-Business Taxi;
één stuk bagage en één stuk handbagage is inbegrepen
(max. 2 passagiers). Het meenemen van extra bagage is niet mogelijk.
Schiphol Business Taxi is niet aansprakelijk voor het zoekraken van
en of schade aan uw bagage.


5. Additionele services
a. hulp bij incheck, u wordt bij de chauffeur opgehaald en begeleid
naar de incheckbalies.
b. Begeleiding naar de gate, u wordt door de chauffeur en begeleid
naar de incheckbalie en douane. Vervolgens gaat u per Caddy
(max. 3 personen) naar de gate
c. Begeleiding vanaf de gate, u wordt bij de gate opgewacht met
een naambordje en via de douane, naar de bagagehal en
vervolgens naar de entree van de Excellence parking waar
de chauffeur op u wacht
d. Retour begeleiding combinatie van 4.b en c.
e. De additionele services zijn tot 24 uur voor vertrek tegen
meerprijs aan te vragen/te boeken


6. Vertragingen onderweg
Schiphol Business Taxi kan nimmer aansprakelijk worden gesteld voor
vertragingen, die tot gevolg hebben dat u de vliegaansluiting mist.
U kunt er echter verzekerd van zijn dat wij alles zullen doen om dit
te voorkomen.


7. Terugreis
a. Ingeval de aangemelde vlucht is vertraagd, hoeft u dit niet door
te geven. Schiphol Business Taxi houdt hier al rekening mee.
b. U dient zich binnen één uur na landing te melden bij de ingang
van de Excellence parking in vertrekhal 4, hier zal de chauffeur u
ontmoeten
c. Indien u reist met alleen handbagage geeft u dit dan aan bij boeking.
d. Bij aankomst op een andere luchthaven dan Schiphol gelden lid a, b
en c in combinatie met het bij de reservering afgesproken trefpunt.


8. Kinderzitjes
a. Schiphol Business Taxi biedt, tegen vergoeding, de mogelijkheid
om kinderzitjes of stoelverhogers te leveren tijdens het vervoer van
kinderen vanaf circa 9 maanden tot 3 jaar (9-18 kg) en kinderen van
circa 3 tot 11 jaar (15-26 kg). U bent zelf verantwoordelijk voor de
juiste opgave van leeftijd dan wel gewicht.
b. Door Schiphol Business Taxi worden, zogenaamde maxi cosi’s
(voor baby’s), niet geleverd. U dient hier zelf zorg voor te dragen.
c. Bij een retourreis boeking bij Schiphol Business Taxi kunt u op
Schiphol, tegen vergoeding, uw eigen kinderzitje(s) of Maxi Cosi
opslaan tijdens uw afwezigheid.
d. Schiphol Business Taxi is niet aansprakelijk voor een onjuiste opgave
ter bepaling van het juiste beveiligingsmiddel en voor het
zoekraken van en of schade aan de door u in opslag gegeven
eigendommen.


9. Wijziging vluchtnummer en/of datum
van uw terugreis
Uiterlijk 4 uur voor aankomst van de aangemelde vlucht of indien u
eerder aankomt, uiterlijk 4 uur voor dat eerdere aankomst tijdstip,
dient u de wijziging zelf door te geven. Indien hier niet aan is voldaan,
wordt geen garantie gegeven dat u binnen de in artikel 7b genoemde
maximale wachttijden na meldtijd vertrekt. U kunt echter altijd met
de eerstvolgende gelegenheid mee.
Voor het doorgeven van vluchtwijzigingen vanuit het buitenland kunt
u gebruik maken van het telefoonnummer +31 38 3394768.


10. Betaling
Het vervoer dient vooraf bij reservering te worden betaald of contant
bij de chauffeur. In geval van een contante betaling van een retourboeking
dient het gehele bedrag bij de eerste rit te worden voldaan.
In geval uw betaling nog niet door ons is ontvangen op het moment
dat aan u het ophaaltijdstip wordt doorgegeven (art. 3) dient u
contant aan de chauffeur te betalen. Eventueel door ons dubbel
ontvangen bedrag wordt zo spoedig mogelijk door ons gerestitueerd.


11. Annulering
Vóór 4 uur voor aanvang van uw eerste rit ontvangt u bij annulering
een restitutie van de gehele reissom onder aftrek van 5% administratiekosten.
Bij annulering binnen 4 uur ontvangt u geen restitutie.
Deelannuleringen bij geboekte retourreizen binnen 4 uur voor
aanvang van de eerste rit zijn niet toegestaan.

12. Vervoersvoorwaarden
Voor zover in deze algemene voorwaarden niet anders is geregeld,
zijn van toepassing de Algemene vervoersvoorwaarden en betalingscondities
voor het vervoer van personen met personenauto’s gedeponeerd
ter griffie van de Arrondissementsrechtbank te ’s-Gravenhage
op 20 maart 2003, aktenummer 31/2003 door Koninklijk Nederlands
Vervoer. Op verzoek zenden wij u deze voorwaarden toe.


* 0900-8876 € 0,10 p.m.